framme i norrland

Hallå alla goingar! Nu är jag framme i Norrland. Vi har vart nere hos gammel mormor och fikat. Hon hade raddat upp en massa kakor och bullar. Bilresan gick bra men jag mådde illa som sjuttsingen på slutet. Vi ska snart bädda sängarna och packa upp och sen blir det mys framför en film. Här uppe är det mulet och det har regnat hela dagen vilket det kommer att göra imorgon också så då tänkte vi åka till Dollar's och titta lite. Sen ska det tydligen vara fint väder resten av veckan. Men nu ska jag fixa sängen och ta upp min väska på övervåningen, Uha för trappan!
Ha det bäst nu allihopa! Puss och kram.


Fika, H&M katalogen och bloggdatorn, bättre än så kan det inte bli just nu!

Kommentarer
Postat av: anonym

vart i norrland är du? :)

2009-07-21 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0