i feel good

Godagens alla fina läsare! Min data har krashat så jag måste använda mammas mini dator nu ett tag. Så jag kanske inte kommer att ha tillgång till datorn speciellt ofta. Pappa sa att det kanske kommer att ta några dagar innan min dator är helt lagad. Så nu vet ni.
Idag vaknade jag runt 12.00 tiden. Gick upp och åt frukost, den viktigaste måltiden under dagen. Sen gick jag ut med hundarna och sprang en bit. Sen har jag duschat, rakat benen samt gjort en hårinpackning och städat mitt rum lite grann. Nu sitter jag bara och väntar på att Nino ska komma. Han sover här inatt, mysigt!
Massa solkyssar från moi!


Snebena är nog mer min grej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt du är! Kan du inte lägga in bilder på dig och din pojkvän tillsammans? Kramis

2009-07-08 @ 16:21:26
Postat av: Janice

Asså jag vill lära känna dig! =P <33

2009-07-09 @ 23:00:40
Postat av: rebecca

varför? :)

2009-07-11 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0