känn dig som hemma..

Nu är jag äntligen hemma! Gud vilken jobbig resa. Började med illamående och sedan akut kissnödig! Och alltid ska det hända just mig, är det inte lustigt? Jag måste ha retat Gud på nått förbannat sätt..
Kom hem för ca 2 timmar sedan -Tog in mina grejer -La mig på sängen-Sov som en stock. Ja det tar på krafterna att åka bil såhär långt. Det är 50 mil till Härjedalen så det blir ju några timmars bilresa. Men imorgon ska jag och Mamma åka till Handen och köpa nytt fräsch smink till mig och passa på att kolla runt lite. Jag ska se om jag hittar en fin bikini tills vi åker till Thailand nu i november. Det är ju väldigt långt kvar men det är nog svårare att hitta bikinis då än nu (om jag inte hittar en nu kan man ju alltid köpa än i Thailand). Senare på kvällen ska jag hem till Nino och sova där. Det ska bli hur mysigt som helst att få träffa honom. Har saknat honom massor!
Det är hans sista "sommarlovshelg" för sen ska han sommarjobba i tre veckor. Men det blir nog bra! Nu ska jag plocka ur min väska och sedan tvätta som mamma har tjatat om sen vi kom hem.. Ha det gött nu allihopa! Puss och kram.


Hela sängen är full med grejer.. Bara för mig att röja upp då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0