ny design

Hej på er sockergryn!
Till att börja med så har jag gjort om min design. Den är lite bättre än den förra iallafall, vad tycker ni om den?
Idag vaknade jag och Nino av världens jäkla oväder vid 09.00 och det blixtrade och dundrade precis ovanför mitt hus. Sen somnade vi om och vaknade inte fören klockan var runt 13.00. Vi gick upp och gjorde frukost och då sken solen, så skönt! Vid 14.00 kom mamma och pappa hem från Nynäshamn. Vi gick ut på altanen och badade i poolen. Mormor och Morfar kom senare och vi satt och fikade med dom. När klockan var runt 20.00 åkte Nino hem och sen dess har jag städat mitt rum, tvättat, målat naglarna och försökt fixa min design, very good! Nu ska jag göra ett par mackor och titta på tv.
Massa solkyssar från mig!


Färgen på mina naglar, cute huh?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev den mycket bättre kom bara igång mer med skrivandet nuuuuu! :)

2009-07-04 @ 13:45:13
Postat av: Anonym

inget fint att du har texten precis likadan som alla andra, från picnik. Och det runt om blev för mycket .. Du uppdaterar inte bra alls så vet inte ens varför jag tittar in längre, du va bättre förr.

2009-07-04 @ 14:20:25
Postat av: K

din design blev fan visst snygg <3

2009-07-04 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0