svar på tal..



dumhuvudet om hahaha:
haha! jag vet att det här är en SKITDUM fråga;) men om äggulan gör så att bullen bli brun..istället för sololja kan man använda äggulan då ? XD ( bara en tanke jag fick i mitt huvud(a) )

Sv: Haj du! Tror inte riktigt att det är samma sak men om du känner för att testa så gör det och sedan talar du om för mig om det funkade. Tror inte att det är så speciellt mysigt att smeta in sig i en massa äggula och ligga på stranden och få all sand på köpet kletat över hela kroppen. Så varför använda äggula om du ändå kan använda sololja i flaska som inte kletar? Ps. Det finns inga dumma frågar, bara dumma svar så fortsätt fråga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0