svar på tal..



Anonym om frågor & svar:
tillåter dina föräldrar att du är tillsammans med en som är 3 äldre än dig ?
kram

Sv: Ja det gör dom. De tycker jätte mycket om Nino.

Anonym om frågor & svar:
vad är autism ?
Sv: När man är autistisk så förstår man inte det sociala samspelet mellan människor. Man är sen i utvecklingen och man behöver hjälp i vardagen med t.ex påklädning, dusch och toalett. En del behöver bilder och scheman för att förstå vad de ska göra under dagen. Men Hannah är väldigt duktig för sin sjukdom. Hon är inte så att hon inte förstår ett dugg av det jag säger utan hon är mer som en 7:åring än som en 12:årig tjej.
Fråga gärna mer om det är nått mer du undrar omkring hennes sjukdom.

Alexandra om 03.00:
Hej :)
Skulle du kunna hjälpa mig med min design? Skulle vara jättesnällt. Älskar din blogg!

Sv: Hallå tjejen!
Ja det kan jag nog göra. Här är min e-post adress [email protected] . Jag kommer förmodligen hem på söndag så vi kan höras vid på måndag så kan vi diskutera hur du vill ha din blogg. Tack vad gulligt! (Om det inte passar så är det bara att kommentera i det här inlägget)


Kommentarer
Postat av: linda

veckans blogg på min blogg, anmäl dig idag!

2009-07-21 @ 13:58:57
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/
Postat av: linda

veckans blogg på min blogg, anmäl dig idag!

2009-07-21 @ 13:59:08
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0