svar på tal..



madde om visste ni att..:
när piercade du tungan ? :)
Sv: Som vissa av er redan har listat ut så är det fake. Jag skulle bara se om ni gick på det! Och min Pappas moster blev helt förtvivlad när hon såg bilden på piercingen, haha. Nej men nu vet ni att den inte var riktig.

Anonym om new stuff's:
Kan du visa hur du sminkar dig? :) Gärna förklara med både text och bild, speciellt hur du får dina ögon så himla magiska :)Glömde att fråga, ifall man har mörka ögon (svartbruna) hur får man då dom att se ljusare ut, helst så att de ser blåa eller gröna ut :)
Du anar inte hur tacksam jag är för svar :)

Sv: Ja det kan jag väl göra men det blir inte förens jag har kommit hem från sjön. Ja jag kan försöka att förklara med text och bilder men det lättaste att få dina ögon ljusare är väl att du köper blåa eller gröna linser. Det är ganska billigt om du köper det på nätet. Men jag ska försöka förklara så gott det går. Ha det så bra nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0