svar på tal..



älskar din blogg!
om slisk väder:
hej!
jag har följt din blogg sen du startade den. Du verkar vara en öppen och mycket glad tjej som vet precis vad det är hon vill. Och jag måste säga att du skriver sjukt moget för att bara vara 14 år. Inga smilisar mitt i texten och du skriver namn med stor bokstav och stor bokstav efter punkt. Det blir om ett skönt flyt i dina texter när man läser.
Men jag undrade om du kunde skriva lite om kärlek. Vad kärlek är för dig osv. Och sen skulle det vara roligt om du skrev hur du och din pojkvän blev tillsammans?
Ps. Sluta aldrig blogga! Love your style girl.

Sv: Hej på dig. Åh vad kul att höra att du har läst den så länge. Kul att du gillar min skrivning och jag antar att svenska lektionerna gjorde ett gott intryck på mig. Ja jag kan skriva lite om kärlek och om hur jag och Nino träffades. Nej jag ska nog aldrig sluta blogga. J älskar att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0