regn regn regn

Jag har det iallafall jätte bra här upp i Norrland. Det var någon som undrade vart jag befinner mig i Norrland och jag är i Lillhärdal.
Imorse gick vi upp ganska tidigt. Tog bilen till Ytterhogdal som ligger 7 mil härifrån för att sätta en blomma på min farfars grav och sedan åkte vi till Dollar's. Hittade några navel piercingar, mysstrumor, plattång och lite småsaker. Plattången var sjukt billig och kostade bara 100 spänn! Och jag har redan testat den och den är super bra. Sen åkte vi hem till min gammel mormor och åt middag hos henne och så blev det ju såklart efterätt efter, annanas paj med vaniljsås. Vi kom upp till stugan för ett tag sedan och jag ska snart krypa ner i sängen och titta på en film & messa min baby lite. Men jag skriver som vanligt imorgon. Sov så gott nu alla. Puss och kram!


Ja det har regnat hela dagen.. (Ser ut som en gris på bilden btw..)

Vi åt en jätte smarrig lunch i Ytterhogdal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0