resan ute på ornö

Hejsan svejsan allihop! Jag är hemma igen och jag mår toppen. Kom hem vid 17.00 tiden. Hoppade direkt in i duschen och sedan bagav jag mig mot Vh för att träffa Nino. Har saknat min gulleplutt massor!
Det har vart hur mysigt som helst att vara ute på Ornö. Vi kom tog färjan dit vid 15.30 tror jag. Sen när vi kom fram till husvagnen som vi skulle bo i plockade vi in våra väskor och andades ut lite. Sen kom två killar som hette Simon och Gustav. Så vi pratade lite med dom & sen skulle de bada men det gjorde inte vi för det var svinkallt i vattnet. Senare mot kvällen träffade vi två till killar som hette Lucas och Conrad. Alla vi gick till en sjö och satte oss där och Simon spelade gitarr och sjöng, jätte trevligt var det. Tror att vi kom hem vid 02.00 där ifrån.
Dag två vaknade vi vid 11.00. Gick upp och åt frukost och klädde på oss och sen bar det iväg mot ett par som Nathalies pappa skulle jobba hos lite grann. De bjöd oss på fika och vi satt där och bara hade det allmänt trevligt. Sen åkte vi till Mollie och lämnade pengar och pratade lite med henne. Vid 17.00 var vi tillbaka vid husvagnen. Nathalies pappa ställde sig och grillade och vi lyssnade på musik & snackade om allt och inget vilket innbär skitsnack enligt oss, Nice nice. Senare mot kvällen träffade vi Lucas, Conrad, Simon och Gustav. Vi gick hem till Lucas & Conrad och tittade på film och där träffade vi även deras äldre bror Rasmus. Stannade där tills deras föräldrar kom hem och då gick vi Simon och Gustav hem och vi andra gick ut för det var jätte skönt ute även fast det duggade lite. Gick och la oss vid 02.00 tiden igen den kvällen. Och jag har knappt kunnat sova på hela natten för jag har minst 20 myggbett på fötterna! Det kliar så att jag blir vansinnig!
Men jag har iallafall haft det helt suveränt på Ornö. Alla var så snälla mot mig så det var inga problem. Nu ska jag snart packa väskan för imorgon åker jag till Norrland men jag har med mig datorn så jag kommer att blogga där uppe istället. Nu tänkte jag läsa igenom era frågor i frågestunden och sedan svara på dom.
Ha det underbart. Puss och kram!


En del av utsikten från där vi bodde.

Jag låg och solade på bryggan. =)

Jag sitter i solskenet! *blink*

Lilla Tony (Nathalies storebror)

Tony och Nathalie, världens bästa dåra!

Me!

Simon och Lucas vid sjön.

Conrad den pratglade!

Jag och Nathalies pappa och nån gubbe. =)

Det finns mycket mer bilder men jag orkar inte ladda upp fler. Resten hamnar på facebook senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0