frågor & svar

Katja:

Vad fick dig till att börja blogga?
Vart får du din inspiration till bloggen?
Jätte bra blogg :)

Sv: Många utav mina vänner började blogga och jag såg det som en kul grej och ville testa själv. Och jag fastnade för det!
Jag kör mitt eget race och skriver det jag känner för helt enkelt. Tack så jätte mycket =)


Elin:

1. Har du någon förebild, isåfall vem/vilka?
2. Vad heter din mamma och pappa?
3. Hur lång är du och hur mycket väger du?

Sv: Ja jag har en förebild. Malin Hansson heter hon. Hon tar ingen skit från någon och säger alltid vad hon tycker och tänker. Hon är en otroligt stark tjej och en otrolig vän. Jag skulle villja kunna vara lika stark som henne en dag.
Min mamma heter Cathrine och min pappa heter Pierre fast de kallas för cattis och pjärsan.
Jag är ca 1.67 nånting och väger 46 kg.


Anonym:

hur många unika läsare har dom om dagen?
Sv: Jag har ca 300-400 unika besökare om dagen. Fast det varierar ju såklart p.g.a. hur mycket jag uppdaterar.


Felicia:

Hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans? =P
PS. Älskar din blogg! <3

Sv: Vi har vart tillsammans i 10 månader och 19 dagar =)
Åh tack så mycket, vad gulligt!


Therese:

Vilken/vilka är din absolut bästa kompis, den som du kan berätta allt för?
Har du några syskon?
Jätte bra blogg nu! :D<3

Sv: Oj.. Jag har faktiskt tre stycken bästavänner. Malin, Nathalie och Rebecca. Alla är olika på olika sätt men jag kan prata om allt med alla tre. Och det är super skönt!
Ja jag har en lillasyster på 12 bast som heter Hannah. Tack vad gulligt!


Anonym:

hur mycket får du i månadspeng? :P
Sv: Jag får mitt barnbidrag varje månad.


Felicia & Emma:

är du oskuld?
Sv. Det är tyvärr min ensak flickor! =)


Micaela:

Vad gör du på helgerna?
Hur gammal är Nino?
Vem av dina vänner har du känt längst?
Puss puss<3

Sv. På helgerna så umgås jag oftast med mina vänner,familj eller min pojkvän.
Nino är 17 år.
Jag har känt Rebecca sen vaggan.


fia:

varför bloggar du? BTW asbra blogg! :)<3
Sv. Jag bloggar för att jag älskar det! Det är skönt att få skriva av sig och dela med sig av sig själv.
Åh vad glad jag blir, tack så jätte mycket fia!


Anonym:

hur tar du hand om ditt hår?:) Försök att förklara steg för steg och produkter.
Hur ofta klipper du det?
Plattar du det, eller hur kan det vara så rakt?:)
Hur mycket shoppar du för per månad?
Vad får du i månads peng?
Anser du själv att du har mycket kläder?
Har du uppklippt hår, eller samma längd på hela håret?
Vem är du mest lik på utsidan och mest lik på insidan av din familj?
Har du någonsin bråkat med Nino? btw så är ni så otroligt söta tillsammans!
Varför måste du ha så himlans bra blogg så att jag nästan är beroende av den:)
Sv. Jag kan berätta det i ett senare inlägg och lägga ut bilder på de produkter som jag använder och förklara hur jag gör osv.
Jag klipper mig så fort jag tycker att jag behöver det. Men då klipper jag oftast bara topparna.
Ja fast jag plattar oftast bara luggen. Har perioder då jag låter håret lufttorka och vissa då jag brukar rakföna det, men oftast rakfönar jag det och då använder jag en hårprodukt som gör så att håret blir platt fortare.
Det beror på. Känner jag att jag behöver nya kläder brukar jag oftast handla upp hela barnbidraget på en gång men om jag inte behöver det så går det åt annat & räcker oftast hela månaden.
Jag får mitt barnbidrag på 1100 kr.
Ja jag har alldeles för mycket kläder just nu. Men jag är så "kär" i mina kläder att jag har svårt för att slänga eller ge bort.
Jag har lite uppklippt för att få volym på håret.
Jag är nog mest lik mamma på utsidan. T.ex som att mamma och jag har blåa ögon medans pappa och min lillasyster har mörkbruna ögon. På insidan är jag nog mest lik pappa. Envis, stolt och världens gladaste människa!
Ja jag har bråkat med Nino många gånger men aldrig så långt så att det har tagit dagar innnan vi är sams igen. Våra bråk/tjaffs brukar knappt hålla i sig i en timme vilket är riktigt skönt! Gud vad gulligt, tack så mycket vännen.
Haha jag har ingen aning men det är kul att du gillar min blogg och det jag skrivet. =)


Emma:

vilka stunder i livet värderar du högst? :)
Sv. De stunder jag värderar högst i livet är när jag får vara med mina nära och kära.


Frida W:

Är dina föräldrar mycket stränga eller bryr de sig inte alls om det du gör?
Skitbra blogg sötnos!

Sv. Mina föräldrar har regler och jag har ett ansvar. Så länge jag lyssnar på det de säger och visar att jag är tillräckligt mogen för att ta ansvar för saker så låter de mig göra det mesta.


Anonym:
Favoritaffär ? Favoritmat ? Favoritgodis ? (:
Sv. Gina Tricot & Indiska. Tacos & grillat. Choklad & laktrits.

cecilia:

Hur trivs du med dig själv stumpan?
Tusen kramar!

Sv: Jag trivs som bäst med mig själv när jag känner mig trygg med folket runt omkring mig som t.ex min familj & mina vänner. När man kan vara sig själv och känna att man inte behöver vara rädd för nått, då känner jag att jag trivs i mig själv.


Anonym:

röker du? hur ofta dricker du?
tillåter dina föräldrar det?
vilken är det absolut bästa dagen du minns?
hur mycket pengar läggar du ner på kläder per månad? hur mycket får du i månadspeng? betalar du själv kläderna för dina pengar av din månadspeng eller betalar dina föräldrar det?
beskriv din söta syster :)
hur ofta färgar du håret? är det slitet tycker du?
klipper du ditt hår själv?

Nej det gör jag inte! Jag dricker inte. Smakar kanske lite när jag är hemma av mamma eller pappa.
Nej mina föräldrar tillåter inte att jag dricker än. Jag är trots allt bara 14 och förstår helt klart varför jag inte får.
Jag minns många dagar.. Men den dagen jag minns mest är nog den dagen som jag blev tillsammans med Nino.
Somsagt känner jag att jag behöver kläder så lägger jag oftast ner hela mitt barnbidrag på kläder. Jag får 1100 kr. Ja jag betalar mina kläder själv men ibland kan det hända att mamma och pappa lägger ut eller köper åt mig.
Min syster heter Hannah och är 12 år. Hon har en sjukdom som heter autism men hon är världens underbaraste tjej. Hon älskar att få vara med mig när jag gör mig i ordning som t.ex sminkar mig, det tycker hon är roligt. Hon är otroligt smart för sin sjukdom och är en underbar lillasyster. Skulle aldrig önska mig någon annan än henne! Hon är unik på sitt sätt.
Jag brukar färga håret 2 gånger om året eftersom att jag har en jätte ljus utväxt så om jag inte färgar så ser det ut som jag är skallig på vissa ställen. Ja jag tycker att det är slitet fast det är mycket bättre nu är förut. Förut kunde jag dra igenom mitt hår och ha en stor pälsboll mellan fingrarna, Uha!
Ja det gör jag. Jag blir aldrig nöjd när frissörer klipper så det är lika bra att göra det själv så kan jag gnälla på mig själv sen istället. *blink*

Så det var alla frågorna. Jag hoppas att ni är nöjda mer era svar och om det är nånting så är det bara att hojta till. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är autism ?

2009-07-20 @ 13:24:31
Postat av: Anonym

tillåter dina föräldrar att du är tillsammans med en som är 3 äldre än dig ?

kram

2009-07-20 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0