weekend news

Tjohej alla fina läsare!
Nu är jag hemma och ska snart bege mig mot vh och träffa Nino. Igårkväll blev det ändrade planer och vi hamnade hemma hos Nathalie istället för hos Malin och senare gick vi hem till Nino och tittade på film. Sedan kom Nathalies bror Tony och det blev bara en chill kväll. Vi somnade runt 04.00 tiden igår tror jag, det blev väldigt sent iallafall.
 Idag vaknade vi vid 12.00 och begav oss hem till Malin för att titta på en skräckfilm som hette "Instängd". Riktigt äcklig film! Och imorgon åker Malin till Dalarna och jag kommer att sakna dig sjukt mycket gumman! Nu måste jag torka håret. Ha det bäst. Solkyssar från moi!


Peace Love And Understanding!

Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer sakna dig med gumman! <3

2009-07-05 @ 18:47:05
Postat av: ida

du bloggar inte alls lika mkt länge!? "/

2009-07-06 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0