sweet dreams babes

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv. Har inga planer för morgon dagen än så länge men jag funderar på att bara vara hemma och ta det lungt. Nån gång måste man ju göra det också. Jag har nog sovit hemma 4 gånger på hela lovet känns som att jag behöver stanna hemma nu några dagar. Men ni får drömma söta drömmar nu och sova så gott. Jag uppdaterar mer imorgon. Ni kommer aldrig att bli av med mig!
Solkyssar från mig.


Saknar den här tiden grymt mycket.. Kommer du ihåg Malin?




Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud det här inlägget har jag missat, aaah, jag saknar det så mycket. Du vi måste träffas snart. Saknar dig! <33 Kramar

2009-07-25 @ 21:42:55
URL: http://malnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0