vart tog värmen vägen?

Hallå folkens! Hur mår ni idag? Jag mår GREAT! Det har åskat hemma hos mig sen klockan 12.00 imorse. Just nu regnar det bara. Åh jag vill ha sol och varmt väder så att man bara kan gå runt ute i tunna kläder! Jag vill slippa sitta ute på kvällarna i tjocktröjor och frysa. Det är ju för sjuttsingen sommar! Då ska man inte behöva frysa ute.
Nog om det där nu. Dagen ser rätt lugn ut. Jag ska nog bara vara hemma och ta det lungt. Ska snart äta kycklingsallad och titta på film med mamiii, mysigt värre! J måste gå ut med hundarna sen eftersom att jag lovade mamma p.g.a en sak, men det få ni inte veta tyvärr. Jag är så jäkla shopping sugen just nu men jag är luspank så det får vänta. Men ni får ha en underbar dag även fast det regnar.
Massa solkyssar från moi!


Mamiiis kycklingsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0