visste ni att..?



.. Jag är livrädd för spindlar.
.. Jag har aldrig gjort nr 2 på någon annans toa.
.. När jag var mindre trodde jag att min farfar var jultomten (han hade sånt skägg)
.. Jag äter banan i min gröt.
.. Jag är världens djurvän.
.. Jag doppar mig aldrig först i en sjö eller i havet ifall det finns hajar.
(Jag vet att det inte finns hajar i östersjön osv, men det är nått jag har fått för mig)
.. Jag älskar choklad doppade jordgubbar.

.. Slår jag i huvet eller tån i en tröskel ska jag sparka tröskeln å då jävlar anamma vad förbannad jag blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

amazing eyes! :O

2009-07-07 @ 20:28:24
Postat av: Fellan

haha allt du skrev passar in på mig också :P

2009-07-07 @ 22:45:06
Postat av: Ahid

tjockt vackra ögon habibi!

2009-07-07 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0