älskling

Hej på er sötnosar!
Jag har precis kommit ur duschen efter att ha legat i solen och stekt på altanen. Just nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem så att jag kan åka till honom och träffa honom eftersom att vi inte har träffats på jätte länge nu!
Ikväll ska jag kanske ut till ekeby med honom och träffa ett par vänner till honom men det är bara kanske, men om det blir så att jag åker dit så kommer jag troligen inte att blogga ikväll. Men ni får ha en underbar dag i solen!
Massa solkyssar från moi!


Mina nya brillor har gått sönder men jag har ingen aning om hur? Dom låg inne i mitt rum på min hylla men sen när jag frågade mamma och pappa om dom hade lagt in de där sa de Nej? Hur gick det här till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

1.5 cm korta ögonbryn

2009-06-30 @ 11:44:52
Postat av: Anna

Bara för att hon inte har buskar till ögonbryn som du säkert har! Hon har jätte fina ögonbryn din idiot! .. avunsjuk .. är det rätta ordet!

Ps. Du är vacker gumman!

2009-06-30 @ 12:02:00
Postat av: Nino

1,5 cm korta ögonbryn? So fucking what? Varför i helvete bryr du dig ens? köp dig ett liv å några vänner så slipepr ud sitta å skriva onödiga kommentarer i bloggar :)

2009-06-30 @ 16:19:54
Postat av: DIAMANT!

"Frågestund" på min blogg nu!

Svarar på ALLT!

http://diamantmamman.blogg.se

2009-06-30 @ 16:43:17
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah vad ska man säga? patetiskt kanske e de rätta ordet, alltid ska man hitta nått? du ska inte klaga på hennes lilltå elr nått också? De e jävligt lätt att döma andra efter deras utssende, de e jävligt lätt att hitta fel på andra. Men innan du letar fel på folk nästa gång din pajas, då tycker jag att du ska kolla på dig själv :)

Asså seriöst, kunde du inte hitta nått fel på bilden? så du va tvungen att klaga på hennes ögonbryn? De e ju bara för sorgligt, snälla väx upp förfan...

2009-06-30 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0