back home

Hej på er! Jag är hemma igen efter en jätte mysig båttur. Det var soligt och skönt ute på sjön men dock så blåste det så det var ju mindre skönt. Mamma hade gjort jätte smarrig kyckligsallad som vi åt vid några klippor. Just nu är jag jätte trött och ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa lite små saker som t.ex. tvätta, ta fram kläder tills imorgon och plocka undan i rummet. Imorgon är börjar vi 09.30 så det innebär sovmorgon, wiie! Vi kommer att städa i skolan och sedan blir det fotboll på grusplan utanför skolan. Nu ska jag hoppa in i duschen. Uppdaterar mer när jag är klar. Ha det!


.. Här sitter vi i båten..

.. Den mumsiga salladen mami gjorde..

.. Jag och Robin med sin flytväst..

..Jag, Robin och my baby..

Kommentarer
Postat av: nino

Riktigt härligt älskling :D <33333333333333

2009-06-07 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0