fresh and clean but tired

Nu har jag duschat klart och ska alldeles strax krypa ner i sängen och titta på tv och sms:a med universums bästa kille. Men innan dess ska jag torka håret och måla naglarna. Längtar så galet mycket efter skolavslutningen. Imorgon ska Nathalie sova här och vi ska fixa oss inför skolavslutningen. Färga ögonfransar, fixa naglar och tvätta håret, mys mys! Nej nu måste jag torka håret så att jag kommer någon vart.. jösses vad tid allt tar för mig.. Sov så gott nu och dröm söta drömmar.


Body skrub & body butter från Home Spa rekomenderas verkligen! De luktar gudomligt gott också.

Kommentarer
Postat av: lina

asså det här kanske är en konstig fråga så du behöver inte svara men såklart vill jag helst det, men välj själv =) Har du och din pojkvänn sex ?



jätte bra blogg måste jag bara passa på att säga !jag känner inte dig men ändå har jag fastnat. så du har ju något i din blogg som fångar läsare. =) kram

2009-06-07 @ 22:52:43
Postat av: Anonym

ja de har dom

2009-06-08 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0