handen/mys med baby

Godkväll solstrålar!
Idag har jag vart i handen och tittat runt lite. Hittade lite smått och gott och känner mig rätt nöjd. Har också färgat håret mörkare idag och det blev jätte bra. Känns nytt och fräscht, perfa! Jag ska ta 19.30 tåget till vh och träffa min älskling och sedan sover jag över hos honom. Kommer hem runt 15.00 imorgon så jag uppdaterar mer då. Ni får ha en underbar kväll allesemmans. Massa solkyssar från moi!


Såhär blev resultatet på mitt hår. Vad tycker ni, blev det fint?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev skit snyggt! :P

2009-07-01 @ 15:06:38
Postat av: jannika

skitsnyggt ! Gud va fint hår du har :)

2009-07-01 @ 17:18:45
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Postat av: Sonia

älskar ditt hååååååår! :P

2009-07-04 @ 01:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0