härlig dag

Hej på er! Nu har min älskling precis lämnat mig. Har haft det hur mysigt som helst. Efter skolan begav jag mig hemåt direkt. Städade rummet och fixade lite. Senare kom Nino och vi satt ute i solen och mös. Pappa kom hem vid 19.00 med mat från donken. Herrejösses vad vi åt.. Det var så jäkla gott!
Imorgon ska vi bara ta det lungt i skolan och det känns så skönt att det snart är lov. Det närmar sig nu. Efter skolan ska jag träffa Malin. Pappa har fixat poolen så det kanske blir ett dopp i det blå, men dock kommer vädret inte att vara så skönt som det var idag. Imorgon kommer det förmodligen att regna och ha sig. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och titta på tv. Ha det bäst!



9 underbara månader med dig älskling. You rock my world honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0