I'm back on track

Nu är jag tillbaka med en ny design och allt. Jag har vart jätte dålig med att uppdatera och jag vet att det är många som blir irriterade men det är så himla mycket som händer just nu. Igår var jag på Nixta hela dagen med Rebecca och Fanny i nynäshamn och senare mot kvällen var jag med Nathalie och jag hade ingen tillgång till datorn där.
Idag vaknade vi runt 10.00-11.00. Vi gick ut på balkongen och satt där ett bra tag så nu har jag fått jätte mycket färg i både ansiktet och på benen, wiie! Ikväll ska jag packa och bara ta det lungt.
Imorgon åker jag och Rebecca plus familjen ut med båten hela helgen. Jag tar med mig kameran och datorn. Så jag kommer att uppdatera mycket ute på havet.
Nu måste jag ta fram en resväska! Ha det underbart mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0