i'm back

Hallå hallå hallå!
Jag är hemma och det känns jätte skönt även om jag har haft en helt otrolig helg. Jag har inte kunnat uppdatera eftersom att Malins internet inte funkade, tyvärr. Men nu är jag här och kommer att uppdatera mycket eftersom att jag ska stanna hemma ikväll. I helgen så har jag som sagt vart på muskö. Har haft det riktigt kul med toppen tjejen Malin. Det enda tråkiga måste nog ha vart vädret.. På lördagen jobbade vi lite och senare på kvällen blev det fest, jäkligt mysigt! Tror att vi somnade runt 03.00-04.00. Malins Mamma skjutsade hem oss från muskö för ca 2 timmar sedan. Direkt när jag kom innanför dörren hoppade jag in i duschen, skönt! Nu ska jag ringa papi och se när han kommer hem med pizzan. Puss.


.. Jag försöker att komma upp i våningssängen ..

.. Du skulle aldrig försöka våga ta mitt te .. (Check in handen)

Malins mamma gör världens godaste bullar!

.. Och här är den mysiga friggan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0