love this weather

Hej mina solstrålar. Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg men det försvann, tröttsamt! Det är så jäkla skönt att solen äntligen har tittat fram. Jag har legat och solat på altanen med mami och har till och med fått lite färg, wiie!
Igår kväll var jag ju hemma hos Nino och vi låg och tittade på film hela kvällen. Sen när klockan var runt 03.00 så gick vi upp och gjorde mackor och han var jäkla söt när han tände ljus och grejer. Vi vaknade klockan 14.00 imorse.. Och just nu är jag jätte trött! Ska titta på hans match vid 19.00 så jag måste hoppa in i duschen snart och fixa lite.
Sen måste jag också be om ursäkt för att jag aldrig uppdaterer lika mycket längre. Men nu på sommarlovet så vill man göra annat än att sitta framför datan t.ex som att umgås med sina vänner etc etc. Jag gör så gott jag kan med bloggen och uppdaterar såfort jag har tid. Men ikväll kommer jag att blogga mycket. Jag ska också försöka att ta lite nya bilder till bloggen så håll utkik.
Ha en underbar dag nu!


Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

2009-06-17 @ 16:09:52
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Åh, tack så jättemycket du ^^

Kram på dig!

2009-06-17 @ 17:41:30
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0