maltesers

Hoj hoj i båten! Hur är det med er? Med mig är det alldeles utmärkt. Malin har precis gått hem och jag sitter här och lyssnar på musik och äter maltesers, wiie! Dagen har faktiskt gått relativt fort. Kom till skolan vid 08.00 och vi hade musik direkt på morgonen. Vi körde någon sånglek och mitt lag vann, yehoo! Sen hade vi läsning och bild och sedan vart det movie time resten av dagen. Vi såg en film som hette "The happening" och den var inte så speciellt bra men den funka. Efter filmen tog jag och Malin bussen hem till mig och vi gjorde te och satte oss och tittade på "Tretton". När mammsen kom hem gjorde hon vofflor åt oss, det var jäkligt gott! Jag ska snart sätta mig med all min koncentration i mitt So-häfte. Jag måste skriva om två frågor till ett prov som vi gjorde förut ångående massmedia, imorgon. Uppdaterar mer när det är klart. Puss på er.


..Favvosar..

Kommentarer
Postat av: :))

hur har du fått så långt hår? gör du ngt specielt? skit fint ;O

2009-06-02 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0