movie time

Nu har jag precis gjort mackor och ska snart sätta på en bra film. Kom hem för ca 1 timme sedan. Försöker att hålla mig borta från det här huset ett tag eftersom att min lillasyster har blivit magsjuk. Jag har absolut ingen lust att bli magsjuk nu på sommarlovet.. Jag träffade aldrig Cecilia idag eftersom att min lillasyster blev sjuk och hos henne kunde vi inte vara hos så jag tog tåget till vh och träffade Nino en stund. Vi tittade på en film som hette "Bad santa" och den var inte bra älskling! Vid 20.00 träffade jag Nathalie utanför solakuten. Imorgon ska jag träffa Nino och det ska faktiskt bli fint väder så vi kanske hittar på nått roligt. Nu ska jag titta på film och äta upp mina mackor och min bebis yoghurt, wiie! Puss på er.


Juice, mackor och bebis yoghurt.. Det bästa kvällsmålet!

Lite färg blev det, wiie!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Synd att det inte gick. Jag saknar dig! <3

2009-06-15 @ 23:11:02
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Emil

fett sääääxi!

2009-06-15 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0