muskö here we come

Ja nu ska jag alldeles strax bege mig mot muskö med Malin. Vi kommer förmodligen att sova i deras frigga som de har där, så mysigt! Igår kväll hade vi det så jäkla kul och trevligt framförallt. Tror att vi kommer att ta det lungt ikväll och bara chilla galet framför en film med chips & cola. Jag kommer nog att blogga lite på Malins dator. Tar iallafall med mig kameran och usb-sladden. Jag kommer att komma hem på söndag någon gång på eftermiddagen tror jag, we will see. Nu måste jag fixa det sista och se så att jag inte har glömt nått (vilket jag kommer att göra iallafall). Ha det underbart allihopa!


..Topp humör..

Packat och klart, CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0