my make up


Två mascaror från Maybelline New York
Fondation Beauty Lift från Nivea
Läppstift från Max Factor
Läppglans från L'oreal
Bronzing powder från H&M
Parfym Everyday Escape
Kajal från IsaDora


Först använder jag två mascaror från Maybelline New York. Den gula Colossal Volym' express använder jag först för att den har en tjockare borste och den är en bra bas. Sen använder jag mig av Lash' Stiletto som har en tunnare borste och jämnar ut fransarna bättre. Sedan drar jag ett tunt sträck med en beige kajal vid fransrötterna både under och över för att framhäva ögonen mer. Sen är mina ögon klara! Snyggt & enkelt. Sen om jag ska ut så brukar jag alltid fräscha upp med lite ögonskugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0