nyblivna studenten emma

Nu är jag äntligen hemma. Det har vart jätte mysigt men riktigt kallt. Jag höll på att frysa ihjäl nästan. Vaknade imorse brevid universums finaste kille. Fick lite bråttom imorse eftersom att vi skulle åka 10.30 men vaknade inte förens 10.00. Vi åkte till Nynäshamn och gick till gymnasiet där dom skulle ha utspring. Herregud vad fin hon var! Rosa klänning och skyhöga skor, så söt. Efter utspringet åkte vi hem till min faster och fikade. Fick jätte god smörgåstårta och en cheescake tårta. Kom hem för en liten stund sedan och ska snart hoppa in i duschen.
Jag vet att jag har blivit jätte dålig på att uppdatera men det är så mycket som händer just nu. Sommarlovet börjar snart och det är mycket som ska fixas innan dess. Men jag försöker verkligen så gott det går. Såfort jag har tid så bloggar jag. Ikväll kommer jag bara att vara hemma så då ska jag blogga mycket! Lägga ut bilder på mitt smink och förklara hur jag använder mig av det osv. Så det kommer att komma lite smått och gott ikväll. Nu hojtar duschen på mig!


Grattis gumman!

Två glada flickor!

.. Och Emma var på hugget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0