pinglan malin

Nu är jag med Malin och det blir tyvärr inga bilder till bloggen ikväll. Mitt "bildprogram" på datorn krånglar som sjutton..
Just nu så håller jag på att packa till helgen. Jag kommer att spendera min midsommar på muskö med Malin, jätte mysigt! Jag kommer att ta med mig min dator den här gången och kameran så jag ska försöka att uppdatera så fort jag har tid. Vi har bestämt att vi ska ta med oss en engångsgrill och grilla vid stranden någon kväll så det kommer nog att dyka upp mysiga bilder på bloggen. Jag kommer förmodligen att komma hem på söndag.
Nu ska vi göra ansiktsmasker och titta på två filmer "I taket lyser stjärnorna" och "Roadkill". Skriver mer efter. Puss och kram på er solstrålar!


Kommentarer
Postat av: idaho

ni får ha det super bra på midsommar. pussar

2009-06-18 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0