shopping

Hej på er solstrålar! Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma. Han ska sova här inatt så det blir mys på högsta nivå ikväll. Idag när jag vaknade tog jag tåget från Nathalie till handen c och kollade runt lite. Hittade lite smått och gott så jag är riktigt nöjd, bilder finns nedan. Jag är så jäkla less på detta skit väder just nu. Men i helgen sägs det att det ska bli bättre väder så vi får hoppas på det goda. Imorgon ska jag till Nynäshamn och gratta min kusin Emma som tar studenten. Nu äntligen gumman! Vet inte riktigt när vi kommer hem men jag uppdaterar så fort jag är hemma igen. Nu ska jag hjälpa mammsen med maten. Ha det bäst underbara läsare!


Allt är från Gina Tricot.

Fransk manikyr, tunna strumpbyxor och en beige kajalpenna.

Kommentarer
Postat av: maja

Det är inte kul att läsa en blogg som nästan aldrig uppdateras. Uppdatera mera, lägg in mer bilder på dig, dina kompisar & kanske pojkvän!

puss & kram

2009-06-06 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0