sunny day

Hallå i stugan! Nathalie sitter här brevid mig nu med bunny ears, så söt! Idag var vi i konsum parken med klassen och åt/fikade. Det var ganska roligt. Det blev mycke kort och mycket skratt. Vi slutade runt 12.00 tiden och jag, Nathalie och Malin tog bussen hem till mig. Vi låg och solade på altanen en liten stund innan molnen kom. Sen hade Malin bakat bullar som vi åt medans vi målade naglarna och tittade på film, myspys! Jag och Nathalie ska snart åka med papi till Länna och kolla på skor tills imorgon. Puss på er!


..Balla brudarna gick igång som vanligt..

..Mys i parken..

.. Strike a pose..

.. Nathalie "står på händer" men behövde hjälp av tre stycken innan hon kom upp, haha..

.. Här skålar klassen..

.. Jag försöker krama Nathalie..

.. Babes in the park..

.. Isak njuuuter av sin cola..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder.. kan inte du lägga upp veckans planer? :)

2009-06-08 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0