svar på tal

Anonym om thank's dad:
skitsnygga brillor! Vart har du köpt dom?
kul att du börjar komma igång med bloggen igen för JAG ÄLSKAR DEN! puss på dig
Sv: Tack så mycket! Jag köpte dom på Stadium i Länna. Jag jag försöker så gott det går och hoppas att jag kommer igång nu igen, nej vad gulligt! Många kramar.

Anonym om göra listan:
du uppdaterar aldrig, din header är dåligt utklippt och ja, du skriver dåligt. Du var bättre förut, det är synd ..

Sv: Nej jag vet, men det är för att jag inte har tid och knappt någon tillgång till en dator där jag är. Men jag ska bättra mig, det lovar jag. Min design och header är för tillfället inte klara. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha den så jag håller på och exprimenterar och fixar.
Ja jag kan hålla med om att bloggen var bättre förut eftersom att det oftast uppdaterades varje dag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0