sweet sweet home

Nu är jag hemma från en jätte mysig helg ute på sjön. Mitt internet funkade tyvärr inte där ute även fast pappa hade köpt en grej så att man kulle kunna surfa där. Men nu är jag här och jag lämnar er aldrig!
Igår var jag och Rebecca på stranden hela dagen. När vi kom till båten hade vi fått jätte mycket färg! Vi grillade på kvällen och satt ute i det fina vädret. Senare på kvällen badade vi från båten och jag tror att det tog ca 1 timme innan vi kom i vattnet eftersom att alla jäkla fiskar skulle komma fram och nosa på en! Jag avskyr verkligen fiskar i vattnet! Men vi kom i tillslut och då var det riktigt skönt.
Imorse vaknade vi runt 10.00 tiden och gick upp på akterdäck och åt frukost. Sedan knallade vi till stranden och la oss där i några timmar. Vi badade också och den här gången såg man inga fiskar vilket kändes UNDERBART! När klockan var runt 15.00 sa pappa att dom hade packat klart båten för hemfärd så vi gick dit och bytte om och sedan åkte vi.
Vi köpte glass i hamnen sen och träffade Farmor, trevligt trevligt!
Snart ska jag packa upp min väska och passa på att tvätta alla mina kläder innan tvättmaskinen blir upptagen!
Bilder från idag och igår kommer nu. Puss på er!


Stranden vi låg på, super mysigt!

Rebecca sitter och läser en skvallertidning.

Nu börjar man bli brun iallafall!

Har ska vi går ner i vattnet från båten och det tog en evighet eftersom att fiskarna inte ville låta oss vara ifred. (Och tolka inte bilden på nått annat sätt än att hon går ner från stegen bakom mig).

Här kom vi ÄNTLIGEN i!

Kommentarer
Postat av: Jennie B

Fan vad mysigt det ser ur bruden! :P<3

2009-06-28 @ 22:50:53
Postat av: rebecca

mohaha! jävla blekfis du är! :)<33

2009-06-28 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0