ute på sjön

Hej alla sötnosar! Har ni det bra? Jag och Rebecca har gått runt nästan hela ön. Det är jätte fint väder och solen håller på att gå ner. Imorgon ska vi kanske tälta med ett par kompisar till Rebecca här på ön. Vi ska ta med oss engångsgrill och grilla korv och bara ha det galet mysigt. Nu dör snart datorn och jag kanske inte kommer kunna blogga mer i helgen. Men pappa håller på och försöker fixa internet. Nu ska vi ut och sätta oss på berget och bara prata och äta choklad. Ha det bäst!


Viken vi ligger i.

Världens bästa Rebecca!

Kolla himlen bakom mig! Inte ett enda moln finns det på himlen!

Jag och Rebecca sitter och väntar på mamis goda kycklingsallad!

Love the sun!

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för en underbar helg tillsammans gumman. nått jag inte kommer glömma i första hand! <333

2009-06-28 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0