10 sanningar om mig!

Även om det finns en del pinsamma saker i det här så ska ni få veta det iallafall, så njut bara. I'm not perfect ;)

1. Jag är rädd för att gå på toaletten ifall en spindel kommer!
2. Jag sjunger i duschen
3. Jag kan inte somna om jag inte har druckit te
4. Jag gick i sömnen nästan jämt när jag var 10 år (nu gör jag det inte)
5. Har jag pengar gör jag gärna av med dom direkt (en dålig vana jag fått ärva av min mamma)
6. Jag är jätte rädd för att bada i vattnet, har fått för mig att det finns hajar i östersjön!
7. Jag är helt borta när det gäller mattematik
8. Jag vågar inte sjunga inför andra människor
9. Jag kan sitta och skratta för mig själv, utan att veta varför. Inte klokt
10. Jag är faktiskt världens gladaste männsika!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha 6:an var ju fan bäst :D<3

2009-03-12 @ 11:58:54
Postat av: cecilia

haha skit söt, på sexan, precis så är dt för mig med. Jag skulle bada i grindsjön hos en kompis och då frågade jag om det fanns hajar i vattnet? As dum xD <3

2009-03-12 @ 21:43:29
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0