finally weekend

Nu är det ta mig sjuttsingen äntligen helg! Gud vad skönt. Idag har allt gått så himla fort. Alla lektionerna rullade bara förbi. Och det gick jätte bra för mig på No-provet. Tror att jag iallafall kommer att bli godkänd. Vad har ni för planer för kvällen? Jag ska snart träffa Nino en stund och sen senare ska jag träffa Malin. Har ingen aning om vad vi kommer att hitta på. Hemma kväll med film, chips & cola låter ganska lockande nu i början av helgen. Imorgon åker vi förmodligen till Ikea så då vet jag inte om det kommer bli någon bloggning imorgon, tyvärr. Ska försöka iallafall. Nu tänkte jag lägga in tvätten som min mamma har tjatat på mig om sen jag kom hem.. Ha det så mysigt ikväll allihopa! Puss puss.


Bjuder på en riktigt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0