försovning

Hallå alla solstrålar!
Imorse försov jag mig och hade bara 15 minuter på att fixa allting, inte kul alls! När jag väl kom till skolan så fick vi sätta igång med engelska och vi fick en massa glosor (precis som jag trodde). Jag har inte mått någe vidare idag. Har mått så himla illa. Har ingen aning om varför, kanske stress? När jag kom hem la mig i sängen och sov. Lite senare messade jag Nino om han ville komma och det ville han. När han kom la vi oss i min säng och mös medans vi tittade på "Vänner". Och nu har han lämnat mig. Har gjort mig en sallad och lite te. Ska alldeles strax gå och lägga mig och kolla på "Desperate Housewives" boxen. Just jäklar! Imorgon har jag prov och jag känner mig ganska nervös. Våran matte lärare säger att det är "livs viktigt" så nog känner man press alltid... Kommer ihåg att jag lovade er en dagens outfit här kommer den.

Dresscode monday!

Ljusa leggings jeans Gina Tricot
Svart tub topp Monki
Brun kofta Gina tricot
Svart skin jacka H&M
Halsduk (från mormor)


Kommentarer
Postat av: Evs <3

skiit söt ;D<3

2009-03-24 @ 22:09:07
URL: http://jjustsmile.blogg.se/
Postat av: Maja

Du ser grymt bra ut! :)

2009-03-25 @ 21:06:54
Postat av: Maja

Du ser grymt bra ut! :)

2009-03-25 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0