fullt upp!

Hej allihopa. Gah vilken dag! Vaknade hyffsad tid imorse tror att klockan var runt 12.00. Gick upp och åt frukost samt klädde på mig mys kläder. Min mamma gjorde jätte goda varma mackor till mig samt te. Vid 14.00 lämnade mamma mig ensam hemma. Lite senare kom min lillasyster hem och jag passade henne och gräddade pannkakor, duktiga jag! Dom blev faktiskt väldigt goda. Sen kom min älskling och hälsade på. Han hjälpte mig med att vara barnvakt, gulligt av dig. Vi följde sedan med honom till tåget när klockan var runt 20.00. När vi kom hem blev det varm chocklad och nu ligger hon nedstoppad i sängen och blundar så sött. Och imorgon blir det nog skola för mig. Känner mig ganska frisk.

Just ja, på fredag ska jag och min älskling gå på bio. Vi ska nog se Brad Pitts nya film "Benjamin Buttons otroliga liv", är det någon som har sett den? Isåfall vad tyckte ni/du om den? Skulle uppskatta om ni som sett den svara på det. Nu tänkte jag fixa lite saker inför morgon dagen och göra lite te innan jag ska lägga mig.
xoxo


Varmchoklad är det godaste som finns när man har varit ute och vart frussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är helt väääärdelööööös

2009-03-12 @ 08:58:43
Postat av: Anonym

a håller med den är otrligt lång och jag tycker inte att den är värd att se! på skala 1-10 får den nog en svag 2 av mig.

2009-03-12 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0