God natt

Nu har jag svarat på era frågor och hoppas att ni blev glada för era svar. Nu är iallafall "frågestunden" stängd. Nu ska jag tvätta mig och göra en kopp varm te och sen krypa ner i sängen för imorgon har jag No-prov, spännande.. Inte alls! Men det går nog bra. Det mesta sitter i huvet så det känns skönt. Nån gång efter skolan så ska jag träffa Nino en stund. Sen på kvällen kanske jag ska träffa Malin. Vi får se hur det blir. Nu får ni sova så gott. Natti natti alla söta läsare!

Världens mysigaste mjukisdress!

Kommentarer
Postat av: emma

villken fin, vart kommer sen ifrån? puss

2009-03-19 @ 22:55:56
Postat av: Anonym

fett fin:) vart har du köpt den ?

2009-03-23 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0