godmorgon

Goodmorning sunshines!
Nu är jag fixad och klar men känner mig inte alls taggad för skolan. Vill bara ligga hemma och sova i min säng.. Men nu är det ju helg så då kan jag ligga och sova bäst fan jag vill! Som ni redan visste så  ska vi ha aerobic idag och det är när man "dansar hej vilt till musiken" jag vet inte riktigt hur jag ska förklara med aerobic är tydligen väldigt jobbigt och man kan få träningsvärk efter. Ni som vet vad det är kan kanske förklara vad aerobic är bättre än mig, det skulle va schysst! Nog om det. Ikväll ska Malin sova hemma hos mig och vi ska se på "Let's Dance" finalen enligt henne. Så det blir nog en film kväll med popcorn/chips och cola. Nej nu måste jag packa ner kläder i väskan. Puss på er. Ha en super bra dag!

DRESSCODE FRIDAY

Slitna jeans Gina Tricot
Svart tröja Gina Tricot
Svarta stövlar DinSko
Svart halsduk (stickad av mormor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0