helt slut i kroppen!

Hej på er kära vänner. Jag börjar med att be om ursäkt för en urdålig uppdatering. Men igår var vi och håmtade skidorna på Länna Sport och sen blev det sent så jag hann inte med bloggen *snyft*. Sen gick vi och la oss ganska tidigt för att orka upp kl 05.00 imorse. När vi vaknade imorse kände jag mig helt död, inte alls taggad för backarna och pjäxorna! Vi skulle hinna me med bussen som skulle gå kl 06.00. Resan tog ungefär 4 timmar. När vi kom fram var det bara att sätta på sig pjäxorna och ge sig ut i backarna. Det har vart en jätte mysig dag i Romme. Men det enda som var ett minus var vädret som inte alls ville skina på oss. Det var väldigt disigt. Vi käkade hamburgare och drack varm choklad uppe i toppstugan som ligger högst upp på toppen av berget. Jag är helt slut i benen och rumpan ska vi inte ens tala om... Kom hem för ca 1 timma sedan. Har hunnit duscha osv. Ska snart lägga mig i sängen och dricka te samt se en film, just relaxa you know! Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Läste i Kims blogg att det har vart fint väder i stockholm idag, orättvist!
Love from me!

Söta Nathalie sitter i toppstugan.

En liten del av stugan.

Här sitter man och väntar på att få ge sig ut i backarna igen!

Fina lilla Malin som sitter och är jätte glad!

Det pissdåliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Nino

Så jävla söt älskling :$



Härligt att ni hade det kul :) <33333333333333333333333

2009-03-04 @ 22:00:27
Postat av: Anonym

Ser iallafall fett mysigt ut :D

2009-03-06 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0