nattblogg

Godnatt på er. Nu har jag städat och plockat undan alla mina kläder och grejjor för imorgon. Imorgon kommer jag att greja och dona i mitt rum hela dagen. När vi var på Ikea idag hittade vi en säng och en garderob så nu äntligen har jag fått en "riktig" garderob. Förut hade jag en stor byrå som jag bara knölade ner alla kläderna i. Men nu i den nya har jag tillgång till att hänga upp allt snyggt och prydligt. Ni kommer att få se bilder på rummet sen när allt är klart. Jag känner mig jätte trött så jag ska alldeles strax stänga av datorn och lägga mig i sängen och titta lite på DH (Desperate Housewives). Sen är det godnatt för min del. Har kollat runt lite på Internet och hittat en massa söta linnen, skor, shorts och kjolar  m.m nu till sommarn. Nej nu ska jag göra mig en fruktsallad, blev så jäkla sugen nu! Bloggar som vanligt imorgon. Sov gott nu. Pusselipuss.


Två ljus som jag köpte idag. Ett vanligt vitt och ett brunt doftljus med lock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0