plugga plugga plugga

Sådärja, nu har jag gjort ca 150 sit ups. Känner mig riktigt duktig nu. Nu är det bara att se fram imot den ljuvliga träningsvärken imorgon. Idag har det vart ganska stressigt. Har pluggat som bara den efter skolan med Malin, men först åkte jag till Nino en liten stund. Imorgon blir det ännu mer pluggande. Såg att jag hade fått ganska många frågor där nere på "frågestunden" och den står öppen tills imorgon till kl 20.00. Just nu tittar jag på "Desperate housewives" och dricker te. Ska snart tvätta mig och hoppa i säng. Hoppas att eran dag har vart bra. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: frida

älskar tofflorna haha :) <33

2009-03-22 @ 10:17:05
URL: http://fridalihammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0