snuvig

Hej på er. Jag är jätte förkyld. Näsan rinner och rösten är snart borta så nu har min super snälla pappa vart och köpa halstabletter till mig. Skolan var helt okej, vi fick tillbaka våra engelska förhör. Jag blev jätte nöjd över mitt resultat. Nu känns det verkligen som att det är prov för oss hela tiden. Idag hade jag spanska prov och på onsdag har jag matte prov.. Veckan efter påsk har jag so och no prov! Det är bara prov, prov och prov!Jaja det är bara att härda ut. Imorgon ska jag träffa Malin och plugga lite med henne efter skolan och sen är jag barnvakt på kvällen. Just nu funderar jag på att gå och lägga mig men jag är inte sömnig. Så det blir te och en bra film än så länge. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman <33

2009-03-30 @ 22:08:08
Postat av: nino

du får ta å krya på dig baby :$ <333333333333333333333333

2009-03-30 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0