svar!

Postat av Anonym:
Hej :) jag undrar om du har platt hår elr lockigt hår.? om du har lockigt.. Hur får du det isf så platt? fönar du bara?
Kramar från meej :)


Svar: Hej på dig! Ja jag har lite lockigt hår och för att slippa platta mitt hår så himla mycket så brukar jag platt-föna mitt hår istället. Jag fönar det nästan direkt efter att jag har duschat. Och medans jag fönar det så använder jag en hårprodukt från L´oréal paris som heter Studio HotGlatt. Den luktar jätte gott och mjukar upp håret så att det inte blir så torrt när jag fönar det (funkar också jätte bra om man plattar det). Det kan hända ibland att plattången får rycka in men jag försöker att undvika den. Men jag tycker att det är minst lika fint med lockigt hår men det handlar bara om vad man själv känner sig fin i. Alla vill väl känna sig fina. Nu hoppas jag att du fick ett bra svar på din braiga fråga.
Kram på dig.


Här är den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0