today's news

Godkväll både damer och herrar!
I skolan var det helt okej. Dagen började med No då vi fick diskutera elektricitet. Vi fick göra ett expriment angående "elektricitet" och det var faktiskt ganska roligt. Sen rullade vi vidare till idrott, spanska, so m.m. Efter skolan begav jag mig till vh för att träffa Nino. När jag kom hem till honom satt han och läste någon tidning om hur man bygger muskler fortar, whatever I don't know.. Sen satt vi i hans säng och pratade lite och mös såklart. Nu har jag precis kommit ut ur duschen så jag måste torka mitt hår snart. Sen imorgon börjar vi 08.30 så jag kanske skriver ett morgon inlägg, men det är bara kanske. Vi kommer att ha en "engelsk dag" imorgon. Morgonen börjar med glos förhör och sedan så skulle vi ha aerbic med Carina våran friendslärare. Det ska bli super kul. Sen hittar väl våra lärare på en massa konstigheter... Justja, torka håret var det ja. Sov så gott nu allihopa!

DRESSCODE TURSDAY

Jeans leggings Gina Tricot
Vit kofta Sisters
Rosa tunika Gina Tricot
Vita tygskor Stadium

Kommentarer
Postat av: emilia

ditt ansikte ser jätte konstigt ut

förlåt

2009-03-28 @ 07:49:38
Postat av: sofia

haha jag vet :)

2009-03-29 @ 19:07:59
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj kolla benen sofia !

2009-03-30 @ 11:24:14
Postat av: Anonym

ja ett står längre bort vad är ditt prolem?

2009-03-30 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0