varför ska det snöa?

På nått konstigt sätt så hamnade det här inlägget i utkastet istället för att publiceras.

Hallå bloggen! Nu har jag precis gjort mig en sallad med en massa feta ost, mums! Känner mig hur seg som helst, och orkar inte göra något alls. Det var knappt att jag orkade gå upp och göra lunch. Vi får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Just jäklar! Kommer ni ihåg att det var någon som undrade om jag kunde ta kort på hur det ser ut hemma hos mig? Nu har jag faktiskt gjort det, en del av huset iallafall. Bilderna kommer snart att visas. Hoppas att ni har haft en bra dag.


..Såhär ser det ut utanför mig..

..en massa snö..

..Min sallad innan den blev tilllagad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0