dålig uppdatering!

Hej alla stjärnskott!
Förlåt för en super dålig uppdatering men har inte haft tid med datan i helgen. I fredags var jag och Nino på bio. Vi begav oss mot stan 19.55 och knallade sedan till sergels. Det var ganska mycket folk där. Men filmen var jätte bra och den hette "Taken". Ni som inte sett den - Ni måste se den! Den var ganska hemsk eftersom att den handlade bl.a om unga tjejer som blev kidnappade och sen prostituerades i paris. Sen var Liam Neeson "hjälten" i filmen, och han är en av jordens bästa skådespelare! Enligt mig. Kom hem vid 00.00. På morgonen fyllde Nathalie "fjortis" (jag hoppas att ni har grattat henne). Så vi åkte med hennes mamma till Hammarby där hennes pappa bor. Åt en massa tårta och bara hade det trevligt. På kvällen begav vi oss mot vh och köpte chips & dip sen blev det myskväll hemme hos Nino framför Melodifestivalen. Vi kom där ifrån när klockan var runt 04.00. Somnade på direkten när vi kom till Nathalie. Imorse var vi väldigt duktiga. Vi lyckades komma upp vid 09.00 och duscha och sen göra oss i ordning för att bege oss mot handen för att köpa skor. Båda hittade ett par vita tygskor från stadium som kostade 199 spänn. Sen var det partaj hos Liam och Leo som fyllde 5 år. Så nu är jag ritkigt rund och god med all tårta i magen (Jag som skulle börja mitt nya liv). Jag hoppas att ni också har haft en riktigt dunder mysig helg. Tyvärr så blev det inga bilder i helgen. Nu tänkte jag fixa liter grejjor inför morgondagen. Have a great evening sunshines.

En jätte härlig gammal bild på Super.Fina.Nathalie!

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack tack din lilla skitunge.

kunde du inte ta en lite fulare bild på mig, man skäms ju fan ihjäl. :$ hahaha.

2009-03-15 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0