huvudvärk

Hej bloggen!

Idag vaknade jag ganska hyffsat. Fixade mig i lugn och ro och drack ett glas apelsin juice. I skolan har det vart ganska bra, men jag fick en så jäkla huvudvärk efter spanskan. Men jag stannade kvar och jobbade på. Vi fick vårat omdömme idag, har inte öppnat kuvertet än.. Tänkte göra det lite senare. Ska snart göra lite nudlar och sätta på DH. Ikväll ska jag bara vara hemma och plugga samt bara ta det lungt. Juste, Igår kväll fick jag reda på att vi ska åka till Thailand den 20 November. Jag blev så jäkla glad. Har alltid velat åka dit. Det är så himla många som säger att det är så fint där osv. Sen är det ju så otroligt billigt så mycket shopping kommer det nog att bli. Bilder på hotellet och anläggningen kommer ni att få se senare. Pappa måste bara maila dom till mig först. Ha det gött sötnosar!

DRESSCODE WEDNESDAY!

Svart kofta Vila
Mörk blåa jeans Gina tricot
Tisha Gina tricot
Rosa nagellack H&M

Kommentarer
Postat av: Maja

Asså tjejen!

Jag älskar dina kläder. Din stil är otroligt snygg och fräsch. Fortsätt med att lägga ut dina outfits. Din blogg är grym föressten! :)<3

2009-03-25 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0