fullt upp med pluggandet

Hej på er folkens.
Förlåt för en riktigt dålig uppdatering men igår pluggande jag som bara den med Malin. Kom hem väldigt sent och jag var för trött för att sätta mig vid datorn. Jag börjar alltmer att försova mig. Jag lägger mig ganska hyffsat men ändå så somnar jag om på morgonen och f-ö-r-s-o-v-e-r mig.. Inte bra alls. Måste försöka ändra på det där. Idag var jag i skolan till kl 15.00. Tog en extra lektion i matte.. Efter skolan åkte jag hem till Nino. Vi låg och mös och han gjorde ett par jätte smarriga mackor "rost macka med älgstek" lyxigt värre! Nu har jag precis kommit hem och hunnit läsa igenom alla era kommentarer. Många bra frågor och några mindre. Men ska alldeles strax ta mig tid och svara på dom. Puss på er!

Dagens outfit:

Skin jacka H&M
Jeans leggings Gina Tricot
Vit tunika Vero Moda
Vita tygskor Stadium
Svart halsduk (Stickad av lilla mormor)

Kommentarer
Postat av: Nino

Så söt hjärtat, synd att du klippte bort anisktet bara :( <33333333333333333333333333333

2009-03-20 @ 00:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0